Uwaga!

Strona Yume-No-Mori jest przeznaczona i przygotowana pod względem graficznym i estetycznym dla najnowszych wersji przeglądarek Opera i Google Chrome. Za zniekształcenia, brak gadżetów i ogólnego ładu na blogu poprzez inne przeglądarki i wersje nie odpowiadamy!

piątek, 24 sierpnia 2012

Witamy :D

Witajcie.

A więc oficjalnie, otwieramy blog Yume No Mori prowadzony przez Ookami i Kaori. Jego tametyka będzie opierała się na Opowiadaniach i Fanfiction.

Jesteśmy skore do współpracy z blogami i stronami. Jeżeli ktogolwiek byłby zainteresowany, proszę pisac na e-mail yume-no-mori@hotmile.com

Okej, okej. Może parę słów od autorek? ^,^

Kaori ~ Heja! Mam na imię Marta. Jestem szaloną gimnazjalistką o specyficznym charakterze :P Interesuję się Japonią, M&A, muzyką, poezją, twórczością własną i stylizacjami. Na blogu mam zamiar zamieszczac opowiadania i FF z gatunków Romans,Kryminał, Shounen-ai, Yaoi, Muzyczne, Shojo, Thriller, Psychologiczny.
Osobiście postaram się udzielac na tym blogu jak najczęściej. W najbliższym czasie zamierzam publikowac dwa opowiadania - shounen-ai/yaoi i kryminał psychologiczny. Zapraszam serdecznie.

Ookami ~ Witam . Jestem Julia . Nie jestem do końca pewna czy zostawanie autorką tego bloga było dobrym pomysłem , ale już nie ma odwrotu . x’D Mam nadzieję , że moje opowiadanka będą w miarę czytelne .  W porządku . . . a teraz coś o mnie .  Uwielbiam mangę oraz anime , lubię rysować , ale przyznam , że średnio mi to wychodzi . Co dalej , jestem potwornie leniwa , więc całą robotę zwykle zostawiam na ostatni moment . Interesuje mnie też Japonia oraz niektóre subkultury . Jeśli chodzi o mój gust muzyczny to słucham wszystkiego co wpada w ucho . Jeszcze wracając do kwestii opowiadań – nie będę się ograniczać do kilku gatunków . Napiszę wszystko co będę w stanie .  Na razie mam wenę na horror lub fantasy . Zobaczymy co z tego będzie. Mam nadzieję , że spodoba wam się nasz blog .  



1 komentarz:

  1. Romans, kryminał, psychologia? Wszystko to co najbardziej lubie ^^ Jak widzę będzie głownie o anime, na pewno wpadnę, więc piszcie;)

    OdpowiedzUsuń