Uwaga!

Strona Yume-No-Mori jest przeznaczona i przygotowana pod względem graficznym i estetycznym dla najnowszych wersji przeglądarek Opera i Google Chrome. Za zniekształcenia, brak gadżetów i ogólnego ładu na blogu poprzez inne przeglądarki i wersje nie odpowiadamy!

poniedziałek, 10 września 2012

Dyskretne Spojrzenie - Prolog

Ohayo!

A więc przed wami baardzo krótki prolog i parę informacji o najnowszym opowiadanku ode mnie. Ha, Ha, Ha. On na prawdę jest krótki.

Gatunki: Kryminał, Romans, Psychologiczny, Thriller
Ogłoszonko! Będę publikować 2 opowiadania. Każdy z rozdziałów będzie składał się od 5 do 10 stron A4 dlatego proszę o przyjęcie za 'strefę czasową', nowy rozdział co tydzień z każdego opowiadania.
Prolog opowiadania drugiego, pojawi się za 3 dni - 13.09.12r
Zapraszam! Proszę się wypowiadać, lubię krytykę ;)

~ ~ ~


I padając na lodowatą posadzkę, łkałam szczerymi łzami. A on patrzył na mnie swym oziębłym wzrokiem, gdzie nawet najmniejsza troska nie utkwiła od lat. Ciemność, zapach papierosów coraz bardziej wodził moimi zmysłami. To już kolejny dzień. Jak długo tutaj jestem? Być może dłużej, niż nie jeden więzień może sobie wyobrazić. Skazana na oczywiste niepowodzenie, ostatnim oddechem błagam o litość. Słysząc satyryczne śmiechy za moimi plecami, splunęłam szkarłatną krwią, brudząc swą kobiecą godność.

3 komentarze:

  1. No fakt... krótki. xD Moim zdaniem, dość ciekawie to wygląda, choć na razie za dużo to tu nie widać. Poczekam, aż pojawi się jakiś rozdział i wtedy się w pełni wyrażę. ^w^
    http://shuuya-official.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Shuu. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne . ;D
    Wpadnij do mnie ; ))
    Może znajdziesz coś dla siebie ; 33

    Pozdrawiam Angela . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurde jeden z najkrótszych a zarazem najciekawszych prologów jakie maiłam okazje czytać ;)

    OdpowiedzUsuń